Czy to w warsztacie, na budowie czy w domu: Festool App to Twój towarzysz inteligentnej pracy i doskonałych rezultatów.

Nasz zespół serwisowy
Gdy drużyna odnosi sukces, zazwyczaj dziękuje przede wszystkim swojemu zespołowi wsparcia technicznego. My też chcielibyśmy to robić.

Nasi doradcy ds. zastosowań. Profesjonaliści w dziedzinie techniki i taktyki są ustawieni na linii bocznej, która u nas jest nazywana infolinią.
Serwis zajmuje w Festool bardzo ważne miejsce. W każdej sytuacji. Zespół serwisowy brytyjskiego oddziału Festool ma swoją siedzibę w budynku Gottlieb Stoll House, nazwanym tak na cześć założyciela firmy. Nie tylko brytyjscy rzemieślnicy uważają, że bezpośredni kontakt z Festool to zawsze najlepszy sposób, aby uzyskać szybką i jasną odpowiedź na zadane pytania. Połączenie musi być realizowane szybko, aby klienci nie musieli długo czekać na rozwiązanie swojego problemu. Serwis musi być niezawodny i rzetelny, aby zaproponowane rozwiązanie naprawdę satysfakcjonowało klienta.
Goran Gelevski pracuje w Festool od ponad 10 lat i jest jednym z najbardziej doświadczonych pracowników. Prawdopodobnie nie ma takiego zagadnienia, na którym by się nie znał – zarówno jeśli chodzi o najnowsze narzędzia, jak i starsze modele. Mogłoby się wydawać, że w przypadku infolinii nie jest to aż tak istotne. Ale właśnie to wyróżnia infolinię Festool: nie jest to zwykła centrala zgłaszania awarii. Pracownicy udzielają również wskazówek dotyczących prawidłowej obsługi narzędzi i wyposażenia; dzielą się wiedzą na temat właściwego wykorzystania materiałów eksploatacyjnych i służą pomocą, jeśli klient nie osiąga żądanych postępów w pracy. Spektrum jest szerokie. A Goran jest przygotowany na wszystko.
„Traktuję naszych klientów tak, jak sam chciałbym być traktowany, gdy jestem po drugiej stronie telefonu. Jestem tutaj, aby pomagać; potrzeby klienta są dla mnie najwyższym priorytetem.”
Goran Gelevski, Senior Service Engineer, Festool UK


Nasi specjaliści ds. zastosowań. Są w ciągłym ruchu jako opiekunowie klientów i trenerzy motywacyjni.
Ze swojej bazy położonej na północ od Berlina, Jörg Focking podróżuje po całych wschodnich Niemczech. „Lubię pracę w terenie”, mówi – a „w terenie” oznacza w jego przypadku: u klientów. Jego furgonetka jest wypełniona po brzegi narzędziami, odkurzaczami i wyposażeniem Festool. Jako specjalista ds. zastosowań doradza klientom i służy im pomocą. I odwrotnie: „Sytuacje, w których to ja uczę się od klientów, również nie należą do rzadkości. To wartościowe doświadczenie dla mnie i dla nas wszystkich.”
Oczywiście: Narzędzia Festool mają ogromne możliwości. Aby jednak w pełni wykorzystać ich potencjał, klienci muszą również dowiedzieć się, w jaki sposób optymalnie stosować narzędzia i wyposażenie dostępne w systemie Festool. Która szlifierka jest najlepsza? Jak dokonać właściwego wyboru talerzy szlifierskich i papierów ściernych? Szyna prowadząca i przykładnica kątowa? Znacznie ułatwiają pracę, zarówno pojedynczo, jak i we współpracy. Nasi technicy ds. zastosowań doskonale znają się na tym. Ponadto doradzają klientom w znacznie szerszym zakresie, gdy w grę wchodzi zwiększenie efektywności pracy lub zwrócenie uwagi pracowników na kwestie związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem. Wykonują swoją misję z pełnym zaangażowaniem: jako specjaliści ds. zastosowań, opiekunowie klientów i motywatorzy.

„Chętnie oferuję klientom wsparcie i doradztwo, ponieważ wiem, co potrafią nasze narzędzia. Sytuacje, w których to ja uczę się od klientów, również nie należą do rzadkości. To wartościowe doświadczenie dla mnie i dla nas wszystkich.”
Jörg Focking, specjalista ds. zastosowań, Team Ost, Festool Deutschland

Nasi eksperci ds. napraw. Sprawiają, że wszystko ponownie działa tak, jak powinno (nawet najwięksi weterani minionych dni).
Pracownicy naszego serwisu codziennie udowadniają, jak wygląda kompleksowa naprawa w Festool. Na przykład we Francji i w Holandii. W dziale napraw pracują specjaliści, którzy znają każdą maszynę Festool od podszewki. Na stole warsztatowym widać odsłonięte wnętrze szlifierki wraz z silnikiem, a obok profesjonalnie rozłożoną na części uciosarkę przesuwną. Każdy produkt Festool poprzedzają starsze modele, a każda maszyna ma swoją własną, indywidualną historię. Oczywiście naprawy są wykonywane wyłącznie przy użyciu oryginalnych części zamiennych.
Nie ma znaczenia, czy nowa maszyna spadła z wysokiego rusztowania, czy też „historyczne“ narzędzie Festool wymaga nieco więcej uwagi – we wszystkich przypadkach obowiązuje zasada: To my zaprojektowaliśmy dane narzędzie. Następnie je wyprodukowaliśmy. Dlatego wiemy najlepiej, jak je naprawić. Nie chodzi przy tym wyłącznie o usunięcie usterki. Narzędzia są poddawane wszechstronnej analizie, regulowane, ustawiane, a w większości przypadków maszyna zostaje również dokładnie wyczyszczona. Festool udziela dwunastomiesięcznej gwarancji na naprawione lub wymienione części zamienne. To wartość dodana, która jest nie tylko korzystna dla maszyny, ale także satysfakcjonuje klienta.
„Gdy udaje mi się naprawić narzędzie, odczuwam taką radość, jakby należało do mnie. Właśnie po to tu jesteśmy. I dlatego chętnie podejmujemy dodatkowe działania.”
Ramtjinder Soekdew, specjalista ds. napraw, dział serwisu Festool, Holandia


Twoja wartość dodana od Festool. Serwis blisko klienta – bezpośrednio, praktycznie i kompleksowo.
W Festool nie mamy żadnych wątpliwości, że wszystko co robimy, również w przypadku serwisu, musimy robić z pełnym przekonaniem. Nie ma znaczenia, czy chodzi o zlecenie naprawy, świadczenie gwarancyjne, ochronę przed kradzieżą czy dostępność części zamiennych – jesteśmy wiarygodnym partnerem, który zawsze stoi po Twojej stronie. Nasi pracownicy są do Twojej dyspozycji w wielu lokalizacjach. Dla nas narzędzie nie jest tylko narzędziem, ale również integralną częścią Twojej pracy, Twojego sukcesu. Możesz na nas polegać. Przez cały okres użytkowania narzędzia. A w przypadku Festool to może być naprawdę długi czas.
Konto MyFestool oferuje również możliwość jeszcze bardziej bezpośredniego korzystania z naszych usług. Zawsze i wszędzie, gdy czegoś potrzebujesz. Niezależnie od tego, czy jesteś w warsztacie, na placu budowy, czy w domu: przez całą dobę masz pod kontrolą wszystkie narzędzia i elementy wyposażenia i możesz szybko i łatwo zlecać naprawy. Jako użytkownik MyFestool korzystasz również z ekskluzywnych ofert, konkursów i wydarzeń. Po prostu maksimum możliwości!
Wszystkie informacje na temat MyFestool i usług serwisowych znajdziesz tutaj.