SERWIS Festool

Jakość bez kompromisów

Oprócz doskonałych narzędzi oferujemy również wyjątkowej jakości usługi. Nasze pakiety usług to bezpośredni, praktyczny i kompleksowy serwis dla Ciebie i Twoich narzędzi. Jesteśmy Twoim niezawodnym partnerem przez cały okres użytkowania narzędzia. Możesz na nas liczyć w każdej sytuacji. Robimy wszystko dla Twojej satysfakcji i budowania zaufania do Festool. Jesteśmy zadowoleni tylko wtedy, gdy Ty jesteś zadowolony.

  • Rejestracja narzędzia

    Gwarancja all-inclusive

    Twoja dodatkowa korzyść.

    Po rejestracji narzędzia online będzie ono w pełni chronione przez pierwsze trzy lata od daty zakupu.1

    Więcej informacji
  • MyFestool

    MyFestool

    Wystarczy jedno kliknięcie do uzyskania potrzebnych informacji.

    Twoje osobiste konto klienta z indywidualnymi informacjami i bezpośrednim kontaktem z Festool. 

    Więcej informacji
  • Kompleksowa naprawa

    Kompleksowa naprawa

    Naprawa Twojego narzędzia w Serwisie Centralnym Festool.

    Nasi doświadczeni eksperci naprawią Twoje narzędzie sumiennie i szybko.

    Więcej informacji
  • Infolinia

    Halo Festool!

    Kontakt w przypadku pytań.

    Niezależnie od tego, czy chodzi o poradę, wsparcie czy naprawę – zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.

    Więcej informacji
  1. Gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich maszyn Festool, zakupionych od dnia 06.03.2013 i zarejestrowanych w ciągu 30 dni od daty zakupu. Obowiązują warunki serwisu Festool, dostępne na stronie www.festool.pl/serwis/warunki-„service-all-inclusive”.