Kompleksowa naprawa Festool

Szczegóły kompleksowej naprawy

    Zlecenie naprawy

    Najlepiej jest zlecać naprawę online przy wykorzystaniu osobistego konta MyFestool. Skorzystasz przy tym z bezpłatnego transportu, szybkiej realizacji naprawy i regularnych powiadomień na temat aktualnego etapu naprawy.


    >> Zlecanie naprawy online 


    Naprawa online

    Chcesz wiedzieć, jak działa zlecenie naprawy online? Zapraszamy na film!


    Realizacja naprawy

    Jeśli Twoje narzędzie zostało zarejestrowane do Gwarancji all-inclusive* i jeśli okres gwarancyjny jeszcze trwa, skorzystasz z kompleksowej naprawy gratis.** Pokrywamy również koszty części typowo ulegających zużyciu oraz koszty transportu. 

     

    UWAGA! Naprawa realizowana jest niezwłocznie bez wystawiania kosztorysu, jeżeli koszt rzeczywisty naprawy jest niższy od akceptowalnego kosztu naprawy, podanego w tabeli pod linkiem: AKCEPTOWALNY KOSZT NAPRAWY <– KLIKNIJ TU! W takim przypadku naliczany jest tylko rzeczywisty koszt naprawy.

    Na zakres naprawy Festool Polska Sp. z o.o. udziela 12. miesięcznej gwarancji na wady jakościowe (gwarancja nie dotyczy zużycia eksploatacyjnego, uszkodzeń na skutek nieprawidłowego użytkowania narzędzia lub uszkodzeń mechanicznych). Aby naprawa mogła się odbyć natychmiast, zlecam firmie Festool Polska Sp. z o.o. wykonanie naprawy jeszcze przed zakończeniem terminu odwołania. W przypadku odwołania firma Festool Polska Sp. z o.o. ma prawo żądać rekompensaty za dotychczas wykonane świadczenia. Jest mi wiadome, iż w przypadku całkowitego wykonania zlecenia prawo do odwołania może wygasnąć przed terminem.

    Pytania na temat kompleksowej naprawy?

    Festool FAQ

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz w FAQ na temat Gwarancji all-inclusive lub kompleksowej naprawy.

    Kompleksowa naprawa FAQ

    Zlecanie naprawy

    Zlecanie naprawy
    Z Twoim narzędziem jest coś nie tak? Nie ma problemu! Profesjonaliści z naszego serwisu, wykorzystując swoje szerokie know-how, zajmą się Twoim narzędziem, tak aby szybko znalazło się z powrotem w Twoich rękach i było jak nowe.
    Zlecanie naprawy w MyFestool
    1. Gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich narzędzi Festool, zarejestrowanych w ciągu 100 dni od daty zakupu. Obowiązują warunki Gwarancji Festool, dostępne na stronie www.festool.pl/serwis
    2. Kompleksowa naprawa gratis dotyczy także akumulatorów i ładowarek, jednak nie obejmuje pozostałego wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych, samodzielnie zdemontowanych urządzeń oraz uszkodzeń wynikających z użycia niezgodnego z przeznaczeniem, użycia nieoryginalnych części oraz stałego użytkowania powodującego silne zużycie eksploatacyjne przy trwałym, ponadprzeciętnym obciążaniu urządzenia.