FAQ dotyczące gwarancji all-inclusive

Pytania i odpowiedzi na temat Gwarancji all-inclusive

Tutaj znajdziesz często zadawane pytania i odpowiedzi na nie.

    Gwarancja all-inclusive

    Co to jest Gwarancja all-inclusive?
    Dzięki kompleksowym usługom w ramach naszej Gwarancji all-inclusive Twoje nowe narzędzie Festool jest w pełni zabezpieczone przez pierwsze trzy lata, a Ty możesz skoncentrować się na tym, co jest naprawdę istotne: na swojej pracy. Aby skorzystać z usług „Bezpłatna kompleksowa naprawa“, „Ochrona na wypadek kradzieży“, „Oryginalne części zamienne gwarantowane“ i „Gwarancja zwrotu pieniędzy“ należy bezpłatnie zarejestrować swoje narzędzie w ciągu pierwszych 30 dni od zakupu.

    Jak mogę zarejestrować narzędzie do Gwarancji all-inclusive?
    Możesz zarejestrować narzędzie online w ciągu 30 dni od zakupu lub zlecić rejestrację Dystrybutorowi.

    Czy Gwarancja all-inclusive jest płatna? 
    Nie, Gwarancja all-inclusive jest zawarta w cenie narzędzia i nie jest dodatkowo płatna. Jedyny warunek: musisz zarejestrować swoje urządzenie do Gwarancji all-inclusive w ciągu 30 dni od zakupu.

    Czy otrzymam potwierdzenie rejestracji do Gwarancji all-inclusive?
    Tak, po rejestracji otrzymasz od nas certyfikat gwarancji. W przypadku samodzielnej rejestracji, otrzymasz od nas certyfikat za pośrednictwem e-mail. Jeśli Dystrybutor dokonywał rejestracji za Ciebie, otrzymasz certyfikat za pośrednictwem e-mail (jeśli posiadamy Twój adres e-mail w naszej bazie danych klientów) lub pocztą. 

    Czy Gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich produktów Festool?
    Gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich narzędzi Festool i innych wybranych produktów. Czy dany produkt może być zarejestrowany do Gwarancji all-inclusive, rozpoznasz po karcie Gwarancji all-inclusive, która dołączona jest do każdego Systainera czy kartonu. Możesz także doczytać w zamieszczonych na naszej stronie internetowej opisach funkcji naszych produktów, czy dany produkt może być zarejestrowany.

    Bezpłatna kompleksowa naprawa.

    Jakich części i usterek dotyczy ta usługa?
    Wady materiałowe i produkcyjne, wszystkie części zapasowe i części ulegające zużyciu (w szczególności szczotki węglowe, łożyska kulkowe, tuleje gumowe, akumulatory, ładowarki do akumulatorów, pierścienie uszczelniające, przewody i przełączniki) oraz konieczny czas pracy. Przegląd wszystkich części zamiennych i części ulegających zużyciu można znaleźć w naszym katalogu części zamiennych. Wszystkie pozycje oznaczone w kolumnie „Gwarancja“ z adnotacją „Tak“ podlegają bezpłatnej wymianie.

    Czy w razie konieczności naprawy otrzymam kosztorys?
    Dzięki Gwarancji all-inclusive możesz zapomnieć o kosztorysach i rachunkach przez pierwsze trzy lata. Jedyny warunek: musisz zarejestrować swoje narzędzie do Gwarancji all-inclusive w ciągu 30 dni od zakupu. 

    Czy są jakieś wyjątki, których ta usługa nie obejmuje?
    Tak, są. Należą do nich przypadki oczywiste, jak np. celowe zniszczenie narzędzia lub trwałe używanie go w celach przemysłowych. Wszystkie wyjątki są wymienione w naszych warunkach gwarancji.

    Jakie prawa przysługują mi, jeśli nie dokonam rejestracji mojego narzędzia do Gwarancji all-inclusive?
    Jeśli jesteś użytkownikiem prowadzącym swoją działalność, gwarancja przysługuje Ci przez czas 12 miesięcy, a jeśli jesteś użytkownikiem prywatnym, przez 24 miesiące, roszczenie do prawnej rękojmi. Dotyczy to wad materiałowych i wad fabrycznych, które produkt posiadał już w momencie dostawy. Należy uwzględnić, że zużycie jest wykluczone z prawnej rękojmi. Z tego powodu należy koniecznie dokonać rejestracji narzędzia do Gwarancji all-inclusive. Rejestracja jest dla Ciebie bezpłatna!

    Wymiana w przypadku kradzieży.

    Skradziono moje narzędzie z placu budowy/ z mojego samochodu. Czy mimo to otrzymam nowe narzędzie?
    Również w przypadku, gdy urządzenie zostanie skradzione z samochodu lub z placu budowy, a miało to miejsce przed upływem trzech lat od daty jego zakupu, otrzymasz nowe urządzenie po uiszczeniu wkładu własnego w wysokości 400 PLN brutto.

    Co należy zrobić w przypadku kradzieży narzędzia?
    Ważne jest, aby dotrzymać obowiązujących terminów. Należy natychmiast zgłosić kradzież narzędzia policji. W ciągu pięciu dni od kradzieży należy przedłożyć to zgłoszenie wraz z dowodem zakupu u Autoryzowanego Dystrybutora Festool. Po sprawdzeniu Twojego zgłoszenia wyślemy do Dystrybutora nowe urządzenie dla Ciebie. Możesz je tam odebrać po uiszczeniu wkładu własnego w wysokości 400 PLN brutto.

    Termin 5 dni został przekroczony. Czy mimo to otrzymam nowe urządzenie?
    Niestety nie! Z usługi można skorzystać tylko przy dotrzymaniu wyznaczonych terminów.

    Czy moje urządzenie zastępcze również daje mi wszystkie pełne prawa do usług w ramach Gwarancji all-inclusive?
    Na urządzenie zastępcze przeniesione zostają uprawnienia do korzystania z Gwarancji all-inclusive przez resztę czasu, który przysługiwał na urządzenie skradzione. Oznacza to, że na przykład jeśli narzędzie zostało skradzione po dwóch latach od zakupu, Gwarancja all-inclusive na narzędzie zastępcze obowiązuje przez rok. W takim przypadku my zajmiemy się rejestracją i dostarczymy Ci nowy certyfikat gwarancji. Ponieważ w przypadku każdego narzędzia z ochrony na wypadek kradzieży możesz skorzystać tylko raz, ta usługa nie obejmuje już urządzania zastępczego.

    Oryginalne części zamienne gwarantowane.

    Co stanie się, jeśli jakaś część zastępcza nie będzie już dostępna w ciągu 10 lat?
    Gwarantujemy, że po zakończeniu produkcji Twojego narzędzia, części zamienne do niego dostępne będą przez minimum 10 lat. Gdyby nie udało nam się dotrzymać tej obietnicy, otrzymasz bezpłatnie w zamian nowe elektronarzędzie.

    Czy po upływie 10 lat gwarancji na dostępność części zamiennych nie dostanę już części zamiennych do mojego narzędzia?
    Dla wielu narzędzi części zamienne są dostępne w magazynie znacznie dłużej niż przez 10 lat od zakończenia produkcji.

    Potrzebuję części zamiennej. Co powinienem zrobić?
    Aby znaleźć odpowiednią część zamienną do Twojego narzędzia, musisz znać dokładny typ maszyny i numer części (T-Nr.). Dane te znajdują się na tabliczce znamionowej bezpośrednio na maszynie oraz w dokumentach gwarancyjnych. Aby zamówić konkretną część zamienną, skontaktuj się ze swoim Dystrybutorem. 

    Ważna wskazówka na temat korzystania z części zamiennych: 
    Zaleca się, aby po każdorazowym otwarciu obudowy przeprowadzić „kontrolę bezpieczeństwa zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwporażeniowego, przepis 3 i 4 oraz wytyczną DIN VDE 0701/0702“. Kontrolę taką może przeprowadzić jedynie specjalnie wyszkolony elektryk posiadający odpowiednie uprawnienia oraz specjalistyczne przyrządy. W wielu przypadkach do prawidłowej naprawy potrzebne są narzędzia specjalne. Należy pamiętać, że wszelkie uprawnienia gwarancyjne wygasają, gdy stwierdzona zostanie nieautoryzowana ingerencja lub próba naprawy narzędzia.

    Z tego względu stanowczo odradzamy samodzielne próby naprawy.

     

    Zwrot pieniędzy.

    Co muszę zrobić, aby skorzystać z tej usługi?
    Jedyny wymóg jest taki, że bezpośrednio po zakupie należy dokonać rejestracji narzędzia do Gwarancji all-inclusive. Po dokonaniu rejestracji możesz je spokojnie testować. Gdyby nie spełniało ono jednak Twoich oczekiwań, zwróć je u Dystrybutora w ciągu 15 dni od zakupu, a otrzymasz zwrot pełnej kwoty zakupu.

    W warunkach gwarancji jest mowa o tym, że narzędzie może nosić „nieznaczne ślady użytkowania”. Co to oznacza?
    Chcemy umożliwić Ci przetestowanie naszych narzędzi w realnych warunkach. Dlatego też możesz dokładnie sprawdzić nasze narzędzia podczas swojej codziennej pracy i zdecydować, czy spełniają one Twoje oczekiwania. Należy jednak wziąć pod uwagę, że długotrwałe testowanie narzędzi w warunkach przemysłowych jest niedozwolone. Ważne jest też, aby zwrócić narzędzie w komplecie, zgodnie z zakresem dostawy oraz w oryginalnym opakowaniu.