36-miesięczna gwarancja ochrony przed kosztami napraw

Bezpłatne naprawy i części zamienne*

36-miesięczna gwarancja ochrony przed kosztami napraw**

Jeśli narzędzie ulegnie uszkodzeniu, zostanie bezpłatnie naprawione wraz z bezpłatną wymianą części zamiennych. I to wszystko przez 36 miesięcy. Kurier odbierze od Państwa urządzenie do naprawy i dostarczy je z powrotem, oczywiście bezpłatnie.  W ten sposób eliminowane są koszty, a Ty oszczędzasz sporo czasu, który możesz zainwestować w pracę.

Pierwszy krok - rejestracja narzędzia

  • Rejestracja maszyny online do SERVICE all-inclusive;
  • Jeśli maszyna jest na gwarancji, należy wysłać ją do serwisu wraz z kopią dowodu zakupu u Autoryzowanego Dystrybutora;
  • Najprościej i najszybciej uda się to za pomocą zlecenia naprawy Online

Szczegóły dotyczące usługi

Przypadek świadczenia gwarancyjnego zachodzi wtedy, gdy:

  • dostarczone urządzenie w sposób dający się udowodnić nie jest wolne od wad materiałowych i produkcyjnych;
  • części zamienne (a zwłaszcza szczotki węglowe, łożyska kulkowe, mankiety gumowe, akumulatory, pierścienie uszczelniające oraz przełączniki)
    są w sposób możliwy do udowodnienia uszkodzone w następstwie naturalnego zużycia podczas prawidłowego użytkowania urządzenia. Końcową listę części objętych gwarancją zawiera katalog części zamiennych pod adresem www.festool.pl/serwis;

 Przypadek świadczenia gwarancyjnego nie zachodzi wtedy, gdy:

  • w razie uszkodzenia materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia, przede wszystkim takich elementów jak talerzy szlifierskich, stóp szlifierskich, przewodów plug-it, brzeszczotów, tarczy pilarskich, frezów, mieszadeł, noży, zestawów do cięcia oraz narzędzi wiertarskich;
  • jeśli podczas podłączania, instalacji, uruchamiania, eksploatacji, użytkowania i konserwacji urządzeń postępowanie odbiegało od instrukcji obsługi oraz od pozostałej dokumentacji poszczególnych urządzeń;
  • w przypadku innego nieprawidłowego użytkowania, zwłaszcza oddziaływania siły zewnętrznej (w szczególności w przypadku upadku lub uderzenia), w przypadku wad w urządzeniach, powstałych na skutek zastosowania nieoryginalnego osprzętu lub nieoryginalnych części zamiennych;
  • w urządzeniach, w których dokonano zmian lub uzupełnień, w szczególności w urządzeniach, które zostały rozmontowane;
  • w przypadku użytkowania powodującego silne zużycie eksploatacyjne, w szczególności podczas eksploatacji ciągłej w przemyśle lub przy trwałym ponadprzeciętnym obciążaniu urządzenia;

Szczegółowe warunki usługi SERVICE all-inclusive można znaleźć w warunkach serwisu Festool.

Masz pytania?

Odpowiedź znajdziesz w najczęściej zadawanych pytaniach. Możesz też skontaktować się z nami bezpośrednio
+48 (22) 122-74-20 lub serwis@festool.com

Najczęściej zadawane pytania

  • 36 miesięcy ochrony na wypadek kradzieży

    W przypadku kradzieży po wpłaceniu udziału własnego w wysokości 400 PLN brutto otrzymasz nowe urządzenie w zamian.

    Więcej informacji
  • 10 lat dostępności części zamiennych lub nowe narzędzie

    Gdyby jednak, w wyjątkowych przypadkach jakaś część zamienna nie była już dostępna, otrzymasz bezpłatnie nowe urządzenie w zamian.

    Więcej informacji
  • 15-dniowa gwarancja zadowolenia lub zwrot pieniędzy

    Zakupione urządzenie nie przypadło Ci do gustu? W terminie do 15 dni od zakupu możesz je oddać i otrzymać zwrot ceny zakupu.

    Więcej informacji

 * Dotyczy wszystkich maszyn Festool, zakupionych od dnia 06.03.2013 r. i zarejestrowanych w ciągu 30 dni od daty zakupu do bezpłatnej usługi SERVICE all-inclusive. Obowiązują warunki serwisu Festool, dostępne na stronie www.festool.pl/serwis.

** „Bezpłatna naprawa” nie zapewnia gwarancji ochrony przed kosztami w przypadku uszkodzenia materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia, nieprawidłowego użytkowania, uszkodzenia w następstwie użycia nieoryginalnych części wyposażenia lub części zamiennych, samodzielnego demontażu urządzeń oraz zbyt intensywnej pracy."