Nasz dział obsługi klienta zleca odbiór przesyłki w ciągu 1 do 3 dni roboczych pod podanym adresem odbioru.

Spakowane narzędzie odbiera firma kurierska lub transportowa. W zależności od ciężaru i rozmiaru narzędzia zlecamy jego odbiór odpowiedniej firmie.

Koszt wysyłki narzędzia do serwisu Festool jest bezpłatny i usługa ta jest częścią naszego pakietu naprawy online.

Prosimy o prawidłowe zapakowanie narzędzia do transportu

  • Wielkość paczki należy obliczyć na podstawie wzoru:
  • Wartość końcowa nie może przekroczyć 200.
  • Waga jednej przesyłki paczkowej nie może przekraczać 32 kg.

W przypadku przekroczenia limitu wymiarowego lub wagowego

  • Maszyny, których opakowania są większe, jak np. pilarki stacjonarne TKS 80, CS 50, CS 70 oraz odkurzacze CT48 prosimy przesyłać na paletach lub półpaletach. W celu wysyłki palety prosimy o kontakt z działem Customer Service. Przesyłki paletowe wysyłane do serwisu Festool są bezpłatne, zarówno dla maszyn na gwarancji jak i po gwarancji.
  • Wyślij narzędzie wstępnie oczyszczone. W przypadku mocnego zabrudzenia lub przysłania narzędzia wraz z urobkiem, zostaną doliczone koszty czyszczenia narzędzia.
  • Przesłanie wydrukowanego formularza zlecenia naprawy nie jest wymagane, aczkolwiek załączenie go do przesyłki znacznie ułatwia nam pracę.

Dodatkowe informacje:

  • Zadbaj o odpowiednie wypełnienie i opakowanie przesyłki.
  • Kurier przyjedzie po przesyłkę z gotowym listem przewozowym.
  • Prosimy zawsze dołączać wyposażenie mające wpływ na diagnozę: talerz szlifierski, tarcza pilarska, brzeszczot, frez, akumulatory, ładowarka, przewód Plug-it, itp.
  • Nie realizujemy transportu akumulatorów o pojemności powyżej 100 Wh (6.2 Ah, 8,0 Ah). W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o kontakt z działem Centrum Obsługi Klienta.
  • Dla akumulatorów poniżej 100Wh (np.: 2.6 Ah, 4.0 Ah, 5,0 Ah) naklej etykietę ostrzegawczą UN 3480 znajdującą się w załączniku zlecenia naprawy.
  • W przypadku wysyłki SYS-PowerStation prosimy o kontakt z działem Centrum Obsługi Klienta.

Przygotowanie urządzenia SYS-PowerStation do wysyłki:

  1. Wyłącznik główny (pod pokrywą górną) należy ustawić w pozycji 0.
  2. Umieścić urządzenie w oryginalnym opakowaniu (w przypadku braku prosimy o kontakt)
  3. Upewnić się, że etykieta UN 3480 jest widoczna na opakowaniu.

Informujemy, iż czas oczekiwania na naprawione SYS-PowerStation może być wydłużone do 3 tygodni od dnia otrzymania przesyłki do serwisu.

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o kontakt z działem Centrum Obsługi Klienta.

Jeśli masz pytania, to chętnie na nie odpowiemy!

E-Mail: customerservice-pl@festool.com 
Telefon: +48 (22) 122 74 00
Formularz kontaktowy