Czy to w warsztacie, na budowie czy w domu: Festool App to Twój towarzysz inteligentnej pracy i doskonałych rezultatów.
Nasz dział obsługi klienta zleca odbiór przesyłki w ciągu 1 do 3 dni roboczych pod podanym adresem odbioru.
Spakowane narzędzie odbiera firma kurierska lub transportowa. W zależności od ciężaru i rozmiaru narzędzia zlecamy jego odbiór odpowiedniej firmie.
Koszt wysyłki narzędzia do serwisu Festool jest bezpłatny i usługa ta jest częścią naszego pakietu naprawy online.
Prosimy o prawidłowe zapakowanie narzędzia do transportu
- Wielkość paczki należy obliczyć na podstawie wzoru:
- Wartość końcowa nie może przekroczyć 200.
- Waga jednej przesyłki paczkowej nie może przekraczać 32 kg.
W przypadku przekroczenia limitu wymiarowego lub wagowego
- Maszyny, których opakowania są większe, jak np. pilarki stacjonarne TKS 80, CS 50, CS 70 oraz odkurzacze CT48 prosimy przesyłać na paletach lub półpaletach. W celu wysyłki palety prosimy o kontakt z działem Customer Service. Przesyłki paletowe wysyłane do serwisu Festool są bezpłatne, zarówno dla maszyn na gwarancji jak i po gwarancji.
- Wyślij narzędzie wstępnie oczyszczone. W przypadku mocnego zabrudzenia lub przysłania narzędzia wraz z urobkiem, zostaną doliczone koszty czyszczenia narzędzia.
- Przesłanie wydrukowanego formularza zlecenia naprawy nie jest wymagane, aczkolwiek załączenie go do przesyłki znacznie ułatwia nam pracę.
Dodatkowe informacje:
- Zadbaj o odpowiednie wypełnienie i opakowanie przesyłki.
- Kurier przyjedzie po przesyłkę z gotowym listem przewozowym.
- Prosimy zawsze dołączać wyposażenie mające wpływ na diagnozę: talerz szlifierski, tarcza pilarska, brzeszczot, frez, akumulatory, ładowarka, przewód Plug-it, itp.
- Nie realizujemy transportu akumulatorów o pojemności powyżej 100 Wh (6.2 Ah, 8,0 Ah). W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o kontakt z działem Centrum Obsługi Klienta.
- Dla akumulatorów poniżej 100Wh (np.: 2.6 Ah, 4.0 Ah, 5,0 Ah) naklej etykietę ostrzegawczą UN 3480 znajdującą się w załączniku zlecenia naprawy.
- W przypadku wysyłki SYS-PowerStation prosimy o kontakt z działem Centrum Obsługi Klienta.
Przygotowanie urządzenia SYS-PowerStation do wysyłki:
- Wyłącznik główny (pod pokrywą górną) należy ustawić w pozycji 0.
- Umieścić urządzenie w oryginalnym opakowaniu (w przypadku braku prosimy o kontakt)
- Upewnić się, że etykieta UN 3480 jest widoczna na opakowaniu.
Informujemy, iż czas oczekiwania na naprawione SYS-PowerStation może być wydłużone do 3 tygodni od dnia otrzymania przesyłki do serwisu.
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o kontakt z działem Centrum Obsługi Klienta.
Jeśli masz pytania, to chętnie na nie odpowiemy!
E-Mail: customerservice-pl@festool.com
Telefon: +48 (22) 122 74 00
Formularz kontaktowy