Zastąpienie skradzionego narzędzia

Wymiana w przypadku kradzieży

Twoje narzędzie zniknęło. Zostało skradzione. To wprawdzie denerwujące, ale nie ma powodu tracić spokoju. Po wniesieniu niewielkiego wkładu własnego 560 PLN netto, przez pierwsze trzy lata będziesz miał prawo otrzymać nowe narzędzie. Najważniejsze jest, abyś mógł wrócić do pracy tak szybko, jak to tylko możliwe. 

Jak możesz skorzystać z tej usługi?

  • Zarejestruj swoje nowe narzędzie do Gwarancji all-inclusive w ciągu 100 dni od zakupu.
  • W przypadku kradzieży należy niezwłoczne zgłosić zdarzenie policji.
  • Następnie w ciągu 5-ciu dni należy przedstawić zgłoszenie kradzieży Dystrybutorowi.
  • Po wniesieniu wkładu własnego w wysokości 560 PLN netto (690 PLN brutto)*, otrzymasz nowe narzędzie Festool.

Jak to dokładnie działa? 

W przypadku kradzieży otrzymasz od nas nowe urządzenie w zamian za skradzione. Wystarczy jedynie, że wpłacisz 560 PLN netto (690 PLN brutto)*. Nie ponosisz żadnych innych kosztów. Usługa ta dotyczy wszystkich narzędzi Festool zarejestrowanych do Gwarancji all-inclusive, przez okres trzech lat od daty widniejącej na oryginalnym dowodzie zakupu. Wymienione urządzenie nie podlega ponownie ochronie przed kradzieżą. 

Aby skorzystać z tej usługi serwisowej należy niezwłocznie zgłosić kradzież odpowiedniej jednostce policji. Zgłoszenie wraz z dowodem zakupu należy przedłożyć w ciągu pięciu dni od kradzieży Dystrybutorowi Festool, który przekaże te dokumenty do naszej weryfikacji.
Po sprawdzeniu dokumentacji, zostaniesz poinformowany o statusie sprawy i możliwości odbioru narzędzia u Twojego Dystrybutora, po uiszczeniu w/w wkładu własnego.

 

* Dla produktów kategorii Power Station obowiązuje inna kwota wpłaty własnej w wysokości 4.500 PLN netto (5535 PLN brutto).

Warunki Gwarancji all-inclusive można znaleźć tu:

  • Rejestracja narzędzia do Gwarancji all-inclusive

    Skorzystaj z naszych kompleksowych usług. Zarejestruj narzędzie i zapewnij mu pełną ochronę przez pierwsze trzy lata, tak abyś mógł skoncentrować się na tym, co najważniejsze: na swojej pracy. Zarejestruj teraz swoje narzędzie
  • Najczęściej zadawane pytania - FAQ

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Gwarancji lub kompleksowej naprawy znajdziesz w FAQ  Więcej informacji
  • Najszybsza droga do Gwarancji all-inclusive: aplikacja Festool

    Zarejestruj swoje nowe narzędzie Festool łatwo i wygodnie za pomocą zintegrowanego skanera. Korzystaj z usług Festool Service zawsze i wszędzie. Więcej informacji