Sprawdź online
Podczas wysyłania niestety wystąpił błąd.
Spróbuj ponownie później.
FAQ
Co może się zdarzyć?
W przypadku określonej sekwencji niekorzystnych okoliczności dane urządzenie może ulec przegrzaniu. Może to doprowadzić do pojawienia się dymu, a w rzadkich przypadkach ognia. Oznacza to, że choć nie otrzymaliśmy do tej pory takiego zgłoszenia, w pewnych bardzo niekorzystnych okolicznościach może dojść do zapalenia, a ogień mógłby przenieść się na inne przedmioty oraz dalej rozprzestrzenić. Jako środek ostrożności chroniący konsumentów oraz w celu uniknięcia ewentualnych uszkodzeń i obrażeń, w tym zagrożenia zdrowia i życia, przeprowadzamy akcję serwisową.
Generalnie przegrzanie może wystąpić, gdy urządzenie jest podłączone do sieci. Urządzenie Kapex objęte akcją serwisową może być dalej używane pod warunkiem zachowania środków ostrożności. Istotne jest, aby włączać je do sieci jedynie na okres absolutnie niezbędny do użycia danego urządzenia. Ponadto, urządzenie Kapex należy kontrolować przez cały okres, gdy jest podłączone do sieci, a także bezpośrednio po jego odłączeniu, aby wykluczyć możliwość samozapłonu bez jego zauważenia. Przy stosowaniu prawidłowych zasad eksploatacji takie bezpośrednie zagrożenie nie będzie występowało. Mimo to należy, ze względów bezpieczeństwa, poddać urządzenie naprawie. Służy to bezpieczeństwu naszych klientów i innych osób, których takie ryzyko mogłoby dotyczyć.
Czy jest to problem z bezpieczeństwem użytkowania?
Tak.W przypadku określonej sekwencji niekorzystnych okoliczności dane urządzenie może ulec przegrzaniu. Może to doprowadzić do pojawienia się dymu, a w rzadkich przypadkach ognia. Oznacza to, że choć nie otrzymaliśmy do tej pory takiego zgłoszenia, w pewnych bardzo niekorzystnych okolicznościach może dojść do zapalenia, a ogień mógłby przenieść się na inne przedmioty oraz dalej rozprzestrzenić. Jako środek ostrożności chroniący konsumentów oraz w celu uniknięcia ewentualnych uszkodzeń i obrażeń, w tym zagrożenia zdrowia i życia, przeprowadzamy akcję serwisową.
Generalnie przegrzanie może wystąpić, gdy urządzenie jest podłączone do sieci. Urządzenie Kapex objęte akcją serwisową może być dalej używane pod warunkiem zachowania środków ostrożności. Istotne jest, aby włączać je do sieci jedynie na okres absolutnie niezbędny do użycia danego urządzenia. Ponadto, urządzenie Kapex należy kontrolować przez cały okres, gdy jest podłączone do sieci, a także bezpośrednio po jego odłączeniu, aby wykluczyć możliwość samozapłonu bez jego zauważenia. Przy stosowaniu prawidłowych zasad eksploatacji takie bezpośrednie zagrożenie nie będzie występowało. Mimo to należy, ze względów bezpieczeństwa, poddać urządzenie naprawie. Służy to bezpieczeństwu naszych klientów i innych osób, których takie ryzyko mogłoby dotyczyć.
Jak duże jest ryzyko?
Prawdopodobieństwo jest bardzo niewielkie, jednakże nie chcemy podejmować nawet najmniejszego ryzyka, gdy chodzi o zdrowie naszych klientów. Bezpieczeństwo urządzeń, a zatem i osób przy nich obecnych, stanowi dla nas najważniejszy priorytet. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości wolimy wydać ostrzeżenie i dobrowolnie zaoferować darmową wymianę wadliwej części oraz przeprowadzić testy sprawdzające.
Czy mogę dalej bezpiecznie używać ukośnicy KAPEX, bez narażenia na zagrożenia?
Tak. Urządzenie należy po użyciu odłączyć od sieci oraz stosować inne środki ostrożności.
Których modeli ukośnicy to dotoczy?
Ukośnicy KS 88 oraz 120, wyprodukowanych w okresie od 2007 r. do lutego 2010 r., czyli mających ponad 10 lat. Z powodu długiej żywotności tego modelu możemy założyć, że wiele z tych urządzeń jest wciąż użytkowanych. Dokładamy wielu starań, aby utrzymać najwyższą jakość urządzeń i bezpieczeństwo naszych klientów. W związku z tym chcemy nieodpłatnie i natychmiast poddać takie urządzenia serwisowaniu.
Czy były już wypadki?
Albo pożary?
Nie. Znane nam uszkodzenia dotyczą wyłącznie pojedynczych urządzeń, które oczywiście wymieniliśmy.
W celu ochrony konsumentów oraz w celu zapobieżenia ewentualnym szkodom i urazom, w tym zagrożeniu życia i zdrowia, modernizujemy wszystkie urządzenia, których dotyczy problem.
Bezpieczeństwo naszych urządzeń, a tym samym naszych klientów, jest zawsze naszym priorytetem.
Czy nowe ukośnice KAPEX lub ukośnice KAPEX o innym numerze są również objęte serwisowaniem?
Nie. Dotyczy to jedynie ukośnic KS 88 oraz 120, które zostały wyprodukowane w okresie od 2007 r. do lutego 2010 r., czyli mających ponad 10 lat. Takie urządzenie można w prosty sposób zidentyfikować na naszej stronie www.festool.com/retrofit na podstawie numerów T i S.
Jak ma to przebiegać? W jaki sposób moje urządzenie zostanie dostarczone do serwisu i z powrotem? Co mam teraz zrobić? Ile czasu to zajmie? Czy mogę wysłać swoje urządzenie do mojego dealera? Czy poniosę jakieś koszty?
Oczywiście naszym celem jest, aby cała procedura przebiegła płynnie z perspektywy klienta. W tym celu utworzyliśmy zespół do obsługi takich spraw.
Planujemy rozpocząć naprawianie urządzeń w połowie lutego.
Określimy osobny termin dla każdego klienta, aby zapewnić możliwie najkrótszy przestój bez urządzenia. Jeżeli jest taka potrzeba, prześlemy materiały opakowaniowe do przygotowania przesyłki.
Dołożymy wszelkich starań, aby urządzenie zostało naprawione i opuściło nasz zakład w ciągu 48 godzin.
Oczywiście pokryjemy koszty przesyłki i modernizacji wraz z potrzebnymi częściami zamiennymi. Przeprowadzimy również bezpłatnie kontrole bezpieczeństwa.
Co dokładnie będzie modernizowane?
Oczywiście zamierzamy wymienić określone części i naprawić ukośnicę tak, aby mogła być ponownie używana i przechowywana bez żadnych ograniczeń. Jednocześnie wykorzystamy tę możliwość, aby przeprowadzić krótkie testy bezpieczeństwa na danym urządzeniu.
Czy po numerach T i S odnajdę każde urządzenie, którego to dotyczy?
Tak, na naszej stronie internetowej.
Czy MUSZĘ odsyłać urządzenie, mimo że dobrze działa?
Nawet, gdy będę przestrzegać informacji o zasadach bezpieczeństwa?
Tak. To niezwykle ważne ze względu ochrony zdrowia i życia, również gdy środki określone w informacji o zasadach bezpieczeństwo będą stosowane.
Jak długo potrwa okres, w którym będziecie przeprowadzać modernizacje?
Zasadniczo ręczymy za wszystkie urządzenia Festool wobec klienta końcowego.
W związku z tym okres bezpłatnej modernizacji nie jest ograniczony.