Rejestracja gwarancji

    Co to jest gwarancja all-inclusive?
    Dzięki kompleksowym usługom w ramach naszej Gwarancji all-inclusive1 Twoje nowe narzędzie Festool jest w pełni zabezpieczone przez pierwsze trzy lata, a Ty możesz skoncentrować się na tym, co jest naprawdę istotne: na swojej pracy. Aby skorzystać z usług „Bezpłatna kompleksowa naprawa”2, „Wymiana w przypadku kradzieży” i „Oryginalne części zamienne gwarantowane” należy bezpłatnie zarejestrować swoje narzędzie w ciągu pierwszych 30 dni od daty zakupu/dostawy.
    Moje nowe miejsce zamieszkania znajduje się w innym kraju. Czy nadal przysługuje mi prawo do korzystania z usług dostępnych w ramach Gwarancji all-inclusive?
    Oferta i zakres usług dostępnych w ramach MyFestool oraz Gwarancji all-inclusive1 zależy od Twojego miejsca zamieszkania (nie od kraju, w którym zostało zakupione urządzenie) i w związku z tym może się różnić w zależności od kraju. Informacje o tym, jakie usługi są dostępne w danym kraju, można znaleźć w Warunkach użytkowania MyFestool oraz w warunkach gwarancji na właściwej dla danego kraju stronie internetowej Festool. Przegląd wszystkich krajów można znaleźć pod adresem www.festool.com, po wyborze żądanego kraju.
    Czy rejestracja do Gwarancji all-inclusive jest odpłatna? 
    Nie, rejestracja jest dla Ciebie bezpłatna. Jedyny warunek: Musisz zarejestrować swoje narzędzie do Gwarancji all-inclusive1 w ciągu 100 dni od daty zakupu. Należy jednak pamiętać, że kradzież narzędzia może wiązać się z kosztami wkładu własnego, a naprawa może generować inne koszty (np. opłata za dekontaminację w przypadku odkurzacza do pyłów klasy H).
    Jak mogę zarejestrować narzędzie do Gwarancji all-inclusive?

    Od 01.01.2021 r. rejestracji do Gwarancji all-inclusive1 możesz dokonać tylko Ty jako klient, wyłącznie w MyFestool. Należy wziąć pod uwagę fakt, że Twój dystrybutor już nie może dokonać rejestracji w Twoim imieniu. Możesz zarejestrować swoje narzędzie w ciągu 100 dni od daty zakupu/dostawy online lub za pośrednictwem Twojego konta MyFestool. Dostęp do MyFestool można uzyskać przez naszą stronę internetową lub aplikację Festool.

    Rejestracja przez stronę internetową:

    1. Zaloguj się do swojego konta MyFestool na www.festool.pl/myfestool.
    2. Formularz rejestracyjny do gwarancji jest dostępny po zalogowaniu się do osobistego obszaru MyFestool pod „Rejestracja narzędzia“ lub pod tym linkiem: www.festool.pl/myfestool/rejestracja-gwarancji.
    3. Wypełnij formularz w polach: Nr części (T.Nr.), numer seryjny (S.Nr.) (dane te można znaleźć na dołączonej karcie gwarancyjnej lub na tabliczce znamionowej narzędzia), data zakupu/data dostawy (można wpisać tylko datę, która upływa maksymalnie 100 dni od momentu zakupu/dostawy. Proszę wpisać datę podaną na dowodzie zakupu/dowodzie dostawy). Załaduj swoją fakturę/dowód dostawy (należy zwrócić uwagę na rozmiar i format pliku), opcjonalnie wprowadź dane swojego dystrybutora i w razie potrzeby uzupełnij swoje dane.
    4. Narzędzie zostało pomyślnie zarejestrowane i w każdej chwili możesz pobrać w przeglądzie narzędzi certyfikat gwarancji.

    Rejestracja przez aplikację Festool Work:

    1. Możesz również skorzystać z aplikacji Festool Work (dostępnej na Androida i iOS).
    2. W tym celu zaloguj się na MyFestool.
    3. Zeskanuj kod kreskowy nowo zakupionego narzędzia lub zeskanuj kod kreskowy na karcie gwarancyjnej dołączonej do narzędzia lub podłącz się do narzędzia wyposażonego w technologię Bluetooth®, zrób zdjęcie faktury lub dowodu dostawy, prześlij je i skorzystaj z usług naszej „Gwarancji all-inclusive”.
    4. Narzędzie zostało pomyślnie zarejestrowane i w każdej chwili możesz pobrać w przeglądzie narzędzi certyfikat gwarancji.
    Dlaczego muszę samodzielnie zarejestrować zakupione narzędzie i dlaczego nie mogę (już) zlecić dystrybutorowi dokonania rejestracji w moim imieniu?
    Ochrona danych osobowych to dla Festool kwestia, którą traktujemy poważnie. W związku z tym zdecydowaliśmy, że klienci będą sami dokonywali rejestracji urządzenia objętego gwarancją i tym samym będą mogli sami decydować o przetwarzaniu swoich danych. W tym celu od stycznia 2021 r. oferujemy możliwość rejestrowania narzędzi do gwarancji wyłącznie w MyFestool. W ten sposób chronimy Twoje dane osobowe przed nieświadomym przekazaniem ich nam, a także dystrybutorów przed nieodpowiednim obchodzeniem się z Twoimi danymi i oczywiście nas samych przed bezprawnym otrzymaniem Twoich danych bez Twojej zgody. W MyFestool w każdej chwili masz kontrolę nie tylko nad swoimi danymi osobowymi, ale także nad posiadanymi narzędziami Festool.
    Ile mam czasu na zarejestrowanie swojego narzędzia?
    Na zarejestrowanie narzędzia do Gwarancji all-inclusive1 masz 100 dni od daty zakupu/dostawy.
    Co jest mi potrzebne do rejestracji gwarancji?
    W procesie rejestracji wymagane jest podanie numeru części i numeru seryjnego (T-Nr. i S-Nr.) narzędzia, jak również posiadanie dowodu zakupu/dowodu dostawy oraz konta MyFestool.
    Dlaczego podczas rejestracji gwarancji konieczne jest przesłanie faktury/dowodu dostawy?
    Przesłanie faktury jest jednym z warunków uzyskania gwarancji. Wymóg ten jest uwzględniony również w warunkach gwarancji. Zgodnie z warunkami gwarancji rejestracja jest możliwa w ciągu 100 dni od daty zakupu/dostawy; późniejsza rejestracja nie jest możliwa. W celu zweryfikowania daty zakupu/dostawy wymagane jest przesłanie - zgodnie z warunkami gwarancji - ważnej faktury lub dowodu dostawy. Na fakturze/dowodzie dostawy decydujące znaczenie dla dokonywanej przez nas weryfikacji ma zakupione narzędzie Festool oraz data; inne dane, takie jak numer klienta, cena itp., mogą zostać zamazane.
    Czy otrzymam potwierdzenie rejestracji do Gwarancji all-inclusive?
    Tak, otrzymasz potwierdzenie pocztą elektroniczną. Po dokonaniu zakupu możesz w każdej chwili obejrzeć certyfikat gwarancji w swoim obszarze MyFestool, a także pobrać go do celów długoterminowej dokumentacji.
    Czy gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich produktów Festool?
    Gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich narzędzi Festool oraz innych wybranych produktów, takich jak akumulatory lub ładowarki. Czy dany produkt może być zarejestrowany do Gwarancji all-inclusive rozpoznasz po karcie gwarancyjnej, która jest dołączana do produktów w Systainerze lub opakowaniu kartonowym. Możesz także doczytać w zamieszczonych na naszej stronie internetowej opisach funkcji naszych produktów, czy dany produkt może być zarejestrowany. 1
    Czy mogę zarejestrować do gwarancji poszczególne akumulatory/ładowarki?
    Akumulatory i ładowarki są elementami wyposażenia, ale mimo to są objęte naszą Gwarancją all-inclusive1. Akumulatorów i ładowarek nie można zarejestrować za pomocą naszego internetowego formularza gwarancyjnego. W przypadku roszczenia gwarancyjnego potrzebujemy kopii dowodu zakupu jako podstawy do uznania roszczenia.
    Otrzymałam(-em) moje urządzenie w prezencie. Czy mogę je zarejestrować?
    W celu dokonania rejestracji do Gwarancji all-inclusive1 konieczne jest posiadanie oryginalnego dowodu zakupu/dowodu dostawy. Ponadto rejestracja powinna nastąpić nie później niż 100 dni od daty zakupu/dostawy.
    Kupiłam(-em)em używane narzędzie. Czy mogę je zarejestrować?
    Rejestracja gwarancji jest możliwa tylko w przypadku narzędzi zakupionych u dystrybutora Festool. Jeśli używane narzędzie zostało już zarejestrowane przez poprzedniego właściciela i jest nadal objęte gwarancją, możesz zwrócić się do nas z prośbą o przeniesienie gwarancji. W tym celu potrzebna jest kopia certyfikatu gwarancji lub podanie wskazanego tam numeru referencyjnego.
    Nie mogę znaleźć moich zarejestrowanych narzędzi w przeglądzie narzędzi. Co należy zrobić?
    Z reguły w przeglądzie narzędzi powinny być widoczne wszystkie narzędzia objęte gwarancją wraz z ich okresem gwarancyjnym. W przypadku, gdy zarejestrowane narzędzie nie jest uwzględnione w przeglądzie, może to wynikać z następującego powodu: jeżeli w przeszłości narzędzie zostało zarejestrowane bez konta MyFestool lub jeżeli dystrybutor zarejestrował narzędzie w Twoim imieniu, nie ma go w przeglądzie. Jeśli w przeglądzie brakuje jakiegoś narzędzia, skontaktuj się z naszą infolinią dla klientów Festool za pomocą formularza kontaktowego, abyśmy mogli przenieść rejestrację narzędzia na Twoje nowe konto MyFestool.

    Bezpłatna kompleksowa naprawa.

    Czy są jakieś wyjątki, których usługa ta nie obejmuje?
    Tak, są. Chodzi tutaj o wyjątki, które z pewnością możesz zrozumieć, na przykład gdy narzędzie zostało umyślnie zniszczone lub było wykorzystywane do długotrwałej pracy przemysłowej. Wszystkie wyjątki są wymienione w naszych warunkach gwarancji.
    Jakie prawa przysługują mi, jeśli nie dokonam rejestracji mojego narzędzia do Gwarancji all-inclusive?
    Jeśli jesteś użytkownikiem prowadzącym swoją działalność, przysługuje Ci przez czas 12 miesięcy, a jeśli jesteś użytkownikiem prywatnym, przez 24 miesiące, roszczenie do prawnej rękojmi. Dotyczy to wad materiałowych i wad fabrycznych, które produkt posiadał już w momencie dostawy. Należy uwzględnić, że zużycie jest wykluczone z prawnej rękojmi. Z tego powodu zdecydowanie warto dokonać rejestracji narzędzia do Gwarancji all-inclusive. Rejestracja jest dla Ciebie bezpłatna! 1
    Czy w razie konieczności naprawy otrzymam kosztorys?
    Dzięki gwarancji all-inclusive możesz zapomnieć o kosztorysach i rachunkach za naprawę przez pierwsze trzy lata.2 Jedyny warunek: musisz zarejestrować swoje narzędzie do Gwarancji all-inclusive w ciągu 100 dni od daty zakupu.1 Po upływie gwarancji otrzymasz na życzenie kosztorys każdej naprawy.
    Jakich części i usterek dotyczy ta usługa?
    Wady materiałowe i produkcyjne, wszystkie części zapasowe i części ulegające zużyciu (w szczególności szczotki węglowe, łożyska kulkowe, tuleje gumowe, akumulatory, ładowarki do akumulatorów, pierścienie uszczelniające, przewody i przełączniki) oraz konieczny czas pracy. Przegląd wszystkich części zamiennych i części ulegających zużyciu można znaleźć w naszym katalogu części zamiennych. Wszystkie pozycje oznaczone w kolumnie „Gwarancja” adnotacją „Tak” podlegają bezpłatnej wymianie.2

    Wymiana w przypadku kradzieży.

    Termin 5 dni został przekroczony. Czy mimo to otrzymam nowe urządzenie?
    Niestety nie! Z usługi można skorzystać tylko przy dotrzymaniu wyznaczonych terminów.
    Skradziono moje narzędzie z placu budowy/ z mojego samochodu. Czy mimo to otrzymam nowe narzędzie?
    Również w przypadku, gdy urządzenie zostanie skradzione z samochodu lub z placu budowy, i gdy stanie się to w ciągu trzech lat od daty zakupu, otrzymasz fabrycznie nowe urządzenie – po wniesieniu wkładu własnego w wysokości 560 PLN netto (bez VAT). W przypadku produktów z kategorii Power Station obowiązuje inna kwota wkładu własnego w wysokości 4.500 PLN netto (bez VAT).
    Czy moje urządzenie zastępcze również daje mi wszystkie pełne prawa do usług w ramach gwarancji all-inclusive?
    Na urządzenie zastępcze przeniesione zostają uprawnienia do korzystania z gwarancji all-inclusive przez resztę czasu, który przysługiwał na urządzenie skradzione. To oznacza, że jeśli Twoje urządzenie zostało skradzione na przykład po upływie dwóch lat od daty zakupu, Twoje urządzenie zastępcze korzysta z usługi Gwarancja all-inclusive przez pozostały rok. W takim przypadku my zajmiemy się rejestracją, a nowy certyfikat gwarancji możesz wyświetlić lub pobrać w dowolnym momencie na swoim koncie MyFestool. Ponieważ w przypadku każdego narzędzia, z ochrony na wypadek kradzieży możesz skorzystać tylko raz, ta usługa nie obejmuje już urządzania zastępczego. 1
    Co należy zrobić w przypadku kradzieży narzędzia?
    Ważne jest, aby dotrzymać obowiązujących terminów. Należy natychmiast zgłosić kradzież narzędzia policji. W ciągu pięciu dni od kradzieży należy przedłożyć to zgłoszenie wraz z certyfikatem gwarancji dystrybutorowi. Po sprawdzeniu Twojego zgłoszenia wyślemy do dystrybutora nowe urządzenie dla Ciebie. Możesz je tam odebrać po wniesieniu wkładu własnego w wysokości 560 PLN netto (bez VAT) lub 4.500 PLN netto (bez VAT) w przypadku produktów z kategorii Power Station.

    Oryginalne części zamienne gwarantowane

    Potrzebuję części zamiennej. Co powinienem zrobić?
    Aby znaleźć odpowiednią część zamienną do Twojego narzędzia, musisz znać dokładny typ maszyny i numer części (T-Nr.). Dane te znajdują się na tabliczce znamionowej bezpośrednio na maszynie oraz w dokumentach gwarancyjnych. W celu zamówienia określonej części zamiennej prosimy o kontakt z naszą infolinią dla klientów Festool pod numerem podanym w zakładce Kontakt.
    Ważna wskazówka na temat korzystania z części zamiennych:
    Aby zapewnić jakość i bezpieczeństwo, wszystkie narzędzia Festool powinny być naprawiane wyłącznie w autoryzowanych warsztatach. Polecamy zlecanie napraw bezpośrednio u nas. Prawo przewiduje, że po każdorazowym otwarciu obudowy, należy przeprowadzić „kontrolę bezpieczeństwa zgodnie z niemieckimi przepisami dotyczącymi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (DGUV) przepis 3+4 i wytyczną DIN VDE 0701/0702“. Kontrolę taką może przeprowadzić jedynie specjalnie wyszkolony elektryk. W wielu przypadkach do prawidłowej naprawy potrzebne są specjalistyczne narzędzia. Należy pamiętać, że wszystkie roszczenia gwarancyjne wygasają, gdy zostanie podjęta nieautoryzowana próba naprawy. Z tego względu stanowczo odradzamy samodzielne próby naprawy.
    Czy po upływie 10 lat gwarancji na dostępność części zamiennych nie dostanę już części zamiennych do mojego narzędzia?
    Dla wielu narzędzi części zamienne są dostępne w magazynie znacznie dłużej niż 10 lat od zakończenia produkcji.
    Co stanie się, jeśli jakaś część zastępcza nie będzie już dostępna w ciągu 10 lat?
    Gwarantujemy, że po zakończeniu produkcji Twojego narzędzia, części zamienne do niego dostępne będą przez minimum 10 lat. Gdyby nie udało nam się dotrzymać tej obietnicy, otrzymasz bezpłatnie w zamian nowe elektronarzędzie.

    Potrzebujesz dodatkowej pomocy na temat Gwarancji all-inclusive?

    Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią dla klientów Festool pod numerem podanym w zakładce Kontakt.
    1. Gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich narzędzi Festool zarejestrowanych w ciągu 100 dni od daty zakupu. Obowiązują warunki Gwarancji Festool dostępne na stronie www.festool.pl/serwis/warunki-gwarancji.
    2. "Bezpłatna kompleksowa naprawa" dotyczy także akumulatorów i ładowarek, jednak nie obejmuje pozostałego wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych, samodzielnie zdemontowanych urządzeń oraz uszkodzeń wynikających z użycia niezgodnego z przeznaczeniem, użycia nieoryginalnych części oraz stałego użytkowania powodującego silne zużycie eksploatacyjne przy trwałym, ponadprzeciętnym obciążaniu urządzenia.