Zarejestruj swoje narzędzie Festool, aby otrzymać zwrot gotówki już teraz!
Przekładniowa szlifierka mimośrodowa ROTEX
Znajdź odpowiednią szlifierkę ROTEX do swojego zastosowania już teraz!
Dzięki przekładniowej szlifierce mimośrodowej ROTEX Festool masz w rękach prawdziwie wszechstronne narzędzie, umożliwiające: szlifowanie zgrubne, dokładne oraz polerowanie - wszystko za pomocą jednego narzędzia. Mocny silnik w połączeniu z ruchem mimośrodowym ROTEX umożliwia usuwanie nawet trzykrotnie większej ilości materiału podczas szlifowania zgrubnego. Mocna, wszechstronna i niezawodna - kup szlifirkę ROTEX teraz i skorzystaj z korzyści cashback.
Frezarki górnowrzecionowe
Znajdź odpowiednią dla siebie frezarkę górnowrzecionową już teraz!
Nasze frezarki górnowrzecionowe umożliwiają precyzyjne frezowanie wpustów, fazowanie i rowkowanie, a także profilowanie wszelkiego rodzaju elementów. Frezarki górnowrzecionowe charakteryzują się mocnym silnikiem elektrycznym, precyzją, nieskomplikowaną wymianą frezów i szerokim wachlarzem wyposażenia. Skorzystaj z cashbacku już teraz i zapewnij sobie nową frezarkę górnowrzecionową w niższej cenie już dziś.
FAQ
Często zadawane pytania i odpowiedzi
Nie możesz znaleźć tutaj właściwej odpowiedzi na swoje pytanie? W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: customerservice-pl@festool.com.
Warunkiem wypłaty cashbacku jest zakup maszyny objętej promocją w okresie od 14 lipca 2025 r. do 30 listopada 2025 r. oraz przesłanie dowodu zakupu przez osobiste konto MyFestool, najpóźniej do 14 grudnia 2025 r. Szczegóły znajdziesz w warunkach uczestnictwa.
Masz możliwość zarejestrowania maszyny bezpośrednio w procesie rejestracji Cashback na koncie MyFestool. Aby to zrobić, musisz zaznaczyć pole na końcu procesu rejestracji.
Uwaga: Jeśli zarejestrujesz narzędzie tylko do Gwarancji all-inclusive, produkt nie zostanie automatycznie zarejestrowany do akcji cashback - zwrotu gotówki!
Nie, niestety nie jest to możliwe. Musisz zarejestrować się na własnym koncie MyFestool.
Niestety, nie jest to możliwe. Konieczne jest zarejestrowanie każdego produktu osobno i przesłanie faktury osobno za każdym razem. Nie potrzebujesz jednak dwóch oddzielnych faktur dla produktów.
Oczywiście, będziemy Cię na bieżąco informować. Jeśli rejestracja przebiegnie pomyślnie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jak tylko Twoje dane zostaną sprawdzone, otrzymasz kolejną wiadomość e-mail, aby potwierdzić, że wszystko poszło dobrze, a Twój zwrot gotówki zostanie przelany na podane konto bankowe. Jeśli podczas sprawdzania danych zorientujemy się, że nadal brakuje nam informacji, oczywiście skontaktujemy się z Tobą.
Alternatywnie, możesz sprawdzić status w dowolnym momencie na swoim koncie MyFestool.
Niestety, uczestnictwo nie jest możliwe bez faktury.
Zalecamy sprawdzenie statusu na koncie MyFestool. Jeśli nic się tam nie wyświetla, wyślij wiadomość e-mail na adres customerservice-pl@festool.com. Sprawdzimy, czy wszystko zadziałało z Twoją rejestracją.
W takim przypadku wyślij wiadomość e-mail na adres customerservice-pl@festool.com, podając numer procesu.