Zarejestruj swoje SYS-PowerStation już teraz!
Magazyn energii
Dowiedz się więcej o SYS-PowerStation!
SYS-PowerStation zapewnia dostęp do energii elektrycznej. Nawet tam, gdzie jej nie ma. Jako wysokowydajny system magazynowania energii, uniezależnia Cię od konwencjonalnych źródeł zasilania, takich jak gniazdka, generatory lub lokalne dystrybutory energii - gwarantując przewidywalny dzień pracy.
FAQ
Często zadawane pytania i odpowiedzi
Nie możesz znaleźć tutaj właściwej odpowiedzi na swoje pytanie? W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: customerservice-pl@festool.com.
Warunkiem zwrotu gotówki (Cashback) jest zakup magazynu energii SYS-PowerStation w okresie promocyjnym od 18 listopada 2024 r. do 31.10.2025 r. oraz przesłanie dowodu zakupu przez osobiste konto MyFestool najpóźniej do 30.11.2025 r. Szczegóły znajdziesz w warunkach uczestnictwa.
Masz możliwość zarejestrowania maszyny bezpośrednio w procesie rejestracji Cashback na koncie MyFestool. Aby to zrobić, musisz zaznaczyć pole na końcu procesu rejestracji.
Nie, niestety nie jest to możliwe. Musisz zarejestrować się na własnym koncie MyFestool.
Niestety, nie jest to możliwe. Konieczne jest zarejestrowanie każdego produktu osobno i przesłanie faktury osobno za każdym razem. Nie potrzebujesz jednak dwóch oddzielnych faktur dla produktów.
Oczywiście, będziemy Cię na bieżąco informować. Jeśli rejestracja przebiegnie pomyślnie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jak tylko Twoje dane zostaną sprawdzone, otrzymasz kolejną wiadomość e-mail, aby potwierdzić, że wszystko poszło dobrze, a Twój zwrot gotówki zostanie przelany na podane konto bankowe. Jeśli podczas sprawdzania danych zorientujemy się, że nadal brakuje nam informacji, oczywiście skontaktujemy się z Tobą.
Alternatywnie, możesz sprawdzić status w dowolnym momencie na swoim koncie MyFestool.
Niestety, uczestnictwo nie jest możliwe bez faktury.
Zalecamy sprawdzenie statusu na koncie MyFestool. Jeśli nic się tam nie wyświetla, wyślij wiadomość e-mail na adres customerservice-pl@festool.com. Sprawdzimy, czy wszystko zadziałało z Twoją rejestracją.
W takim przypadku wyślij wiadomość e-mail na adres customerservice-pl@festool.com, podając numer procesu.