36 miesięcy ochrony na wypadek kradzieży

Nowe urządzenie w przypadku kradzieży 

36 miesięcy ochrony na wypadek kradzieży

To prostsze niż ubezpieczenie! W przypadku kradzieży, również z placu budowy lub z samochodu, po wpłaceniu udziału własnego w wysokości 400 PLN brutto otrzymasz w zamian nowe urządzenie. Nieważne gdzie dojdzie do kradzieży, zawsze jesteś po właściwej stronie. 

Poza tym – w zakładce myFestool widoczne są wszystkie Twoje zarejestrowane urządzenia.

Pierwszy krok - rejestracja narzędzia

  • Rejestracja maszyny online w SERVICE all-inclusive
  • W przypadku kradzieży: należy niezwłocznie zgłosić kradzież na policję
  • W ciągu 5 dni od kradzieży, należy przedłożyć zgłoszenie i certyfikat serwisowy u partnera handlowego Festool
  • Po uiszczeniu udziału własnego w wysokości 400 PLN brutto otrzymasz nową maszynę

Szczegóły dotyczące usługi

W przypadku kradzieży dostarczymy Państwu jednorazowo nowe urządzenie, bez dodatkowych kosztów ubezpieczenia, po wpłacie udziału własnego w wysokości 400 PLN brutto. Festool zapewnia to świadczenie przez okres 36 miesięcy od daty zakupu, w przypadku wszystkich urządzeń zarejestrowanych do usługi i zakupionych u autoryzowanych Partnerów handlowych Festool.

Wymienione urządzenie nie podlega ponownie ochronie przed kradzieżą.

W celu skorzystania z usługi serwisowej należy niezwłocznie zgłosić kradzież odpowiedniej jednostce policji. Zgłoszenie wraz z certyfikatem rejestracji oraz kopią dowodu zakupu u Autoryzowanego Dystybutora należy przedłożyć w ciągu pięciu dni od kradzieży Partnerowi handlowemu Festool. Wszystkie dokumenty zostaną dostarczone do Festool celem weryfikacji. 

Po wykonaniu kontroli i wyrażeniu przez Festool zgody, narzędzie zostanie zamówione i będą mogli je Państwo odebrać od Partnera handlowego Festool, po uiszczeniu w/w udziału własnego. 

Szczegółowe warunki usługi SERVICE all-inclusive można znaleźć w warunkach serwisu Festool.

Masz pytania?

Odpowiedź znajdziesz w najczęściej zadawanych pytaniach. Możesz też skontaktować się z nami bezpośrednio
+48 (22) 122-74-20 lub serwis@festool.com

Najczęściej zadawane pytania

  • 36-miesięczna gwarancja ochrony przed kosztami napraw

    Jeśli narzędzie ulegnie uszkodzeniu, zostanie bezpłatnie naprawione wraz z bezpłatną wymianą części zamiennych.

    Więcej informacji
  • 10 lat dostępności części zamiennych lub nowe narzędzie

    Gdyby jednak w wyjątkowych przypadkach jakaś część zamienna nie była już dostępna, otrzymasz bezpłatnie nowe urządzenie w zamian.

    Więcej informacji
  • 15-dniowa gwarancja zadowolenia lub zwrot pieniędzy

    Zakupione urządzenie nie przypadło Ci do gustu? W terminie do 15 dni od zakupu możesz je oddać i otrzymać zwrot ceny zakupu.

    Więcej informacji