15-dniowa gwarancja zadowolenia lub zwrot pieniędzy

Testuj bez ryzyka 

15-dniowa gwarancja zadowolenia lub zwrot pieniędzy

Zakupione narzędzie nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz je w ciągu 15 dni od daty zakupu oddać do sprzedawcy i otrzymać zwrot pieniędzy. W ten sposób przeprowadzisz prawdziwy test praktyczny narzędzi i będziesz się cieszył całkowitym bezpieczeństwem inwestycji.

Pierwszy krok - rejestracja narzędzia

  • Rejestracja nowej maszyny online w SERVICE all-inclusive
  • Test narzędzia w warsztacie lub na budowie
  • Narzędzie nie odpowiada Twoim wymaganiom? Przynieś je po prostu w ciągu 15 dni od zakupu do Partnera handlowego

  • Szczegóły dotyczące usługi

    Tą usługą chcemy umożliwić Wam "jazdę testową" - niczym próbną jazdę samochodem. Po przedłożeniu certyfikatu rejestracji Partnerowi handlowemu Festool, wysyła on narzędzie do Festool Polska celem weryfikacji, po której otrzymasz zwrot kwoty zakupu. Urządzenie może nosić ślady „nieznacznego użytkowania", musi jednak być nieuszkodzone i zgodne z zakresem dostawy i w pierwotnym opakowaniu.

    W uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza w przypadku ponadprzeciętnego zużycia, Partner handlowy Festool może odmówić wypłaty, aż do momentu sprawdzenia i akceptacji przypadku przez Festool.

    Szczegółowe warunki usługi SERVICE all-inclusive można znaleźć w warunkach serwisu Festool.

    • 36 miesięcy ochrony na wypadek kradzieży

      W przypadku kradzieży po wpłaceniu udziału własnego w wysokości 400 PLN otrzymasz nowe urządzenie w zamian.

      Więcej informacji
    • 36-miesięczna gwarancja ochrony przed kosztami napraw

      Jeśli narzędzie ulegnie uszkodzeniu, zostanie bezpłatnie naprawione wraz z bezpłatną wymianą części zamiennych.

      Więcej informacji
    • 10 lat dostępności części zamiennych lub nowe narzędzie

      Gdyby jednak w wyjątkowych przypadkach jakaś część zamienna nie była już dostępna, otrzymasz bezpłatnie nowe urządzenie w zamian.

      Więcej informacji

    Masz pytania?

    Odpowiedź znajdziesz w najczęściej zadawanych pytaniach. Możesz też skontaktować się z nami bezpośrednio
    +48 (22) 122-74-20 lub serwis@festool.com

    Najczęściej zadawane pytania