Kontakt i pytania

Masz pytania?

Z przyjemnością udzielimy Ci na nie odpowiedzi.

Możesz zwrócić się bezpośrednio do nas:

Serwis Festool w Polsce
+48 (22) 122-74-20 lub serwis@festool.com

Jesteśmy dostępni w dni powszednie w godzinach od 8:00 do 16:00. 

Być może odpowiedź, której poszukujesz jest już  

w najczęściej zadawanych pytaniach dotyczących Service all-Inclusive. 


- Wybierz -

SERVICE all-inclusive

Czym jest SERVICE all-inclusive?
W naszym „stałym pakiecie bez zmartwień“ SERVICE all-inclusive rozwinęliśmy usługi, które konsekwentnie dążą do tego, aby sprostać trudom pracy codziennej. By móc czerpać korzyści z usług: „Bezpłatna naprawa przez 36 miesięcy“, „36 miesięcy ochrony na wypadek kradzieży“, „10 lat dostępności części zamiennych“ i „15-dniowa gwarancja zadowolenia lub zwrot pieniędzy“, musisz bezpłatnie zarejestrować swoje narzędzie w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Jak mogę dokonać rejestracji w SERVICE all-inclusive?
Możesz po prostu zarejestrować swoje narzędzie online w ciągu 30 dni od zakupu na www.festool.pl lub poprosić o pomoc przy rejestracji swojego Partnera Handlowego Festool.

Czy z SERVICE all-inclusive wiążą się jakieś opłaty? 
Nie, SERVICE all-inclusive to usługa, z której korzystanie jest bezpłatne. Jedyny warunek: musisz zarejestrować swoje urządzenie w SERVICE all-inclusive w ciągu 30 dni od jego zakupu. W przypadku kradzieży otrzymują Państwo nowe urządzenie, po wpłacie udziału własnego w wysokości 400 PLN brutto bez względu na to, jakiego narzędzia dotyczyła kradzież.

Czy otrzymam jakieś potwierdzenie rejestracji w SERVICE all-inclusive?
Tak, po ukończeniu rejestracji otrzymasz od nas certyfikat serwisowy – albo przez e-mail (jeśli sam dokonywałeś rejestracji) albo pocztą (jeśli rejestracji dokonał za Ciebie Twój Autoryzowany Dystrybutor).

Czy usługa SERVICE all-inclusive dotyczy wszystkich produktów Festool?
SERVICE all-inclusive dotyczy wszystkich narzędzi Festool i innych wybranych produktów zakupionych u Autoryzowanych Partnerów Handlowych Festool. Czy dany produkt może być zarejestrowany w SERVICE all-inclusive rozpoznasz po karcie SERVICE all-inclusive, która dołączona jest do każdego Systainera czy opakowania.

Bezpłatna naprawa przez 36 miesięcy

Których części i jakich usterek dotyczy ta usługa?
Wady materiałowe i produkcyjne, łącznie ze wszystkimi częściami zamiennymi (zwłaszcza szczotki węglowe, łożyska kulkowe, akumulatory, pierścienie uszczelniające). Przegląd wszystkich części zamiennych i eksploatacyjnych znajdziesz w naszym katalogu części zamiennych. Wszystko, co znajduje się w kolumnie „gwarancja“ z zaznaczeniem „tak“ podlega bezpłatnej wymianie. 

Czy w przypadku naprawy otrzymam kosztorys?
Dzięki SERVICE all-inclusive kosztorysy i rachunki za naprawę, podczas pierwszych 36 miesięcy należą już do przeszłości. Jedyny warunek: musisz zarejestrować swoje urządzenie w ciągu 30 dni od zakupu w SERVICE all-inclusive. Po upływie gwarancji wyślemy na Twoje życzenie kosztorys każdej naprawy.

Czy są jakieś wyjątki, których usługa ta nie obejmuje?
Tak, są. Chodzi tutaj o wyjątki, które z pewnością możesz zrozumieć, np.: gdy narzędzie zostało umyślnie zniszczone lub było wykorzystywane do długotrwałej pracy przemysłowej. Wszystkie wyjątki znajdują się w warunkach SERVICE all-inclusive.

Jakie mam prawa jeśli nie dokonałem rejestracji mojego narzędzia w SERVICE all-inclusive?
Jeśli jesteś użytkownikiem prowadzącym swoją działalność, gwarancja rękojmi przysługuje Ci przez czas 12 miesięcy, a jeśli jesteś użytkownikiem prywatnym, przez 24 miesiące. Dotyczy to wad materiałowych i wad fabrycznych, które produkt posiadał już w momencie dostawy. Należy uwzględnić, że zużycie jest przez prawną rękojmię wykluczone. Z tego powodu powinieneś koniecznie dokonać rejestracji swojego narzędzia w SERVICE all-inclusive. Rejestracja jest dla Ciebie bezpłatna!   

36 miesięcy ochrony na wypadek kradzieży

Skradziono moje narzędzie z placu budowy/z mojego samochodu. Czy ochrona na wypadek kradzieży ma zastosowanie również w takim przypadku?
Również w przypadku, gdy urządzenie zostanie skradzione z samochodu lub z placu budowy, a miało to miejsce przed upływem 36 miesięcy od daty jego zakupu, otrzymasz nowe urządzenie po uiszczeniu wkładu własnego w wysokości 400 PLN (kwota z VAT).

Co należy zrobić w przypadku kradzieży narzędzia?
Ważne jest, aby dotrzymać obowiązujących terminów. Należy natychmiast zgłosić kradzież urządzenia na policji. W ciągu pięciu dni od kradzieży należy przedłożyć to zgłoszenie wraz z kopią faktury u swojego przedstawiciela handlowego. Po tym jak sprawdzimy Twój przypadek, wyślemy dla Ciebie do Twojego Partnera Handlowego nowe urządzenie. Możesz je tam odebrać, jak tylko uiścisz wkład własny w wysokości 400 PLN (kwota z VAT).

Termin 5 dni został przekroczony. Czy ochrona na wypadek kradzieży ma zastosowanie?
Niestety nie! Usługa działa tylko wtedy, gdy dotrzymane zostały wyznaczone terminy. 

Czy moje urządzenie zastępcze ma wszystkie pełne prawa wynikające z usług SERVICE all-inclusive?
Urządzenie zastępcze otrzymuje SERVICE all-inclusive na resztę czasu obowiązywania gwarancji, który przysługiwał na urządzenie skradzione. Tzn. jeśli Twoje urządzenie zostało skradzione przykładowo po dwóch latach od zakupu, Twoje urządzenie zastępcze korzysta z usługi SERVICE all-inclusive przez pozostały rok. W tym przypadku my zajmiemy się rejestracją i dostarczymy Ci nowy serwisowy certyfikat. Ponieważ każde narzędzie może jedynie raz korzystać z ochrony na wypadek kradzieży, ta część usługi nie obejmuje już urządzania zastępczego.   

15-dniowa gwarancja zadowolenia lub zwrot pieniędzy

Co powinienem uwzględnić?
Jedyny wymóg jest taki, że bezpośrednio po zakupie dokonasz rejestracji narzędzia w SERVICE all-inclusive. Po dokonaniu rejestracji możesz je spokojnie testować. Gdyby jednak nie spełniało ono Twoich oczekiwań, przynieś je do swojego Partnera Handlowego w ciągu 15 dni od zakupu. Oczywiście zwrócimy Ci cenę zakupu.

W warunkach SERVICE all-inclusive napisane jest, że urządzenie może nosić ślady "nieznacznego użytkowania". Co to oznacza?
Chcemy umożliwić przetestowanie naszych narzędzi w prawdziwych warunkach. Dlatego też możesz sprawdzić nasze narzędzia podczas swojej pracy codziennej, byś mógł szybko zdecydować, czy spełniają one Twoje oczekiwania. Weź jednak pod uwagę, że długotrwałe testowanie naszych narzędzi w warunkach przemysłowych jest niedozwolone.
Ważne jest również, aby zwracane narzędzie było zgodne z zakresem dostawy.

10 lat dostępności części zamiennych

Co stanie się, jeśli jakaś część zastępcza nie będzie już dostępna w ciągu 10 lat?
Gwarantujemy, że po zakończeniu produkcji Twojego narzędzia, części zamienne do niego dostępne będą minimum przez 10 lat. Gdyby nie udało nam się dotrzymać tej obietnicy, otrzymasz bezpłatnie w zamian nowe elektronarzędzie.

Czy po upływie 10 lat gwarancji na dostępność części zamiennych nie dostanę już części zamiennych do mojego narzędzia?
Dla wielu narzędzi części zamienne są dostępne w magazynie znacznie dłużej niż przez 10 od zakończenia produkcji.

Potrzebuję części zamiennej. Co powinienem zrobić?
Pasujące części zamienne do Twoich narzędzi znajdziesz w naszym katalogu części zamiennych. Na podstawie typu maszyny (TNR) i numeru seryjnego (SNR) możesz zamówić u Dystrybutora odpowiednią część zamienną. Proszę uwzględnić, że nasze narzędzia naprawiane są wyłącznie w Autoryzowanym Serwisie Centralnym, a przy naprawach używamy wyłącznie oryginalnych części zamiennych. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zapewnić bezpieczne funkcjonowanie po naprawie.

Warunki Service all-Inclusive 

  • SAI

    SERVICE all-inclusive

    Cztery usługi serwisowe, abyś mógł w pełni skoncentrować się na swojej pracy.

    Więcej
  • Naprawa

    Serwis Festool

    Zlecenie naprawy online.
    Poświęcisz na to tylko 5 minut.

    Więcej
  • Informacje Festool

    Tak to wygląda

    Rozwiązywanie specjalnych zadań, idealne zastosowanie produktów Festool i wiele więcej.

    Więcej