Zwrot pieniędzy.

Nie jesteś zadowolony ze swojego nowego narzędzia Festool? Od momentu zakupu i rejestracji masz 15 dni na jego zwrot. Nasza jakość powinna Cię przekonać w 100%. W przeciwnym razie zwracamy cenę zakupu. Twoja opinia i satysfakcja są dla nas bardzo ważne.

Jak możesz skorzystać z tej usługi?

  • Zarejestruj swoje nowe narzędzie do Gwarancji all-inclusive w ciągu 30 dni od zakupu.
  • Jeśli nie będziesz zadowolony po wypróbowaniu narzędzia w swojej codziennej pracy, zwróć je w ciągu 15 dni od zakupu do Dystrybutora Festool.
  • Otrzymasz zwrot pełnej kwoty zakupu.

Jak to dokładnie działa?  

Oferujemy tę usługę, bo ważne jest dla nas, abyś był w pełni zadowolony z zakupionego narzędzia. 

Dlatego też po zarejestrowaniu do Gwarancji all-inclusive, możesz zwrócić każde zarejestrowane narzędzie, w ciągu 15 dni od daty widniejącej na oryginale dowodu zakupu do Dystrybutora Festool. Narzędzie może nosić niewielkie ślady użytkowania, musi jednak być nieuszkodzone, kompletne zgodnie z zakresem dostawy i zwrócone w oryginalnym opakowaniu.

W uzasadnionych przypadkach, szczególnie w razie ponadprzeciętnego zużycia, Dystrybutor Festool może wstrzymać zwrot kwoty zakupu aż do momentu, gdy dany przypadek zostanie przez nas zweryfikowany i zatwierdzony.

Warunki Gwarancji all-inclusive można znaleźć tu:

  • Gwarancja all-inclusive

    Rejestracja narzędzia do Gwarancji all-inclusive

    Skorzystaj z naszych kompleksowych usług. Zarejestruj narzędzie i zapewnij mu pełną ochronę przez pierwsze trzy lata, tak abyś mógł skoncentrować się na tym, co najważniejsze: na swojej pracy. Zarejestruj teraz swoje narzędzie
  • FAQ

    Najczęściej zadawane pytania - FAQ

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Gwarancji lub kompleksowej naprawy znajdziesz w FAQ  Więcej informacji
  • Aplikacja Festool Work

    Narzędzia i usługi w sieci

    Zarejestruj nowe narzędzia w Gwarancji all-inclusive i połącz akumulatory Bluetooth®. Więcej informacji